Komisijska prodaja



Kaj pomeni komisijska prodaja in kako poteka?

 

Pomeni, da nam zaupate v prodajo vaš rabljen artikel (otroški voziček, oblačila, obutev, igrače,...), mi pa ga nato prodajamo namesto vas. Dokler se artikel ne proda, je tehnično še vedno v vaši lasti. Kakadroli sami želite lahko brez navedbe razloga tudi prekinete pogodbo, mi pa vam artikle vrnemo. Nastalih stroškov ni, vas bremeni samo strošek poštnine v primeru, da vam pošljemo izdelke nazaj po pošti.

 

Sprejem poteka na način, da najprej sami pregledate artikle, ki jih želite prodati. Pri tem vas prosimo, da upoštevate naše pogoje za sprejem. Prav tako pa se kritično vprašajte ali bi sami kupili artikel takšne ohranjenosti za svojega otroka. Artikle operite in očistite, saj bomo v prodajo lahko dali le nepoškodovane in očiščene stvari. Ko se boste oglasili v trgovini, bomo vse še skupaj pregledali in zapisali na komisijsko pogodbo. Zraven bomo napisali cene, ki jih boste dobili, ko se artikli prodajo. Izplačilo sledi najkasneje en mesec po prodaji (razen če je dogovorjeno drugače).

 Mi potem ustrezno označimo vaša oblačila, obutev ali opremo in jih damo v prodajo.

Za sprejem smo vezani na letni čas, zato vam predlagamo, da se vnaprej pozanimate kakšne artikle sprejemamo.

 

  Sprejem

  • Sprejemamo otroško opremo, pod pogojem, da je odlično ohranjena in brez napak. Oprema mora biti čista in primerna za prodajo. Sprejemamo tudi oblačila za nosečnice. Oblačila morajo biti oprana in zlikana. Obutev more biti očiščena, brez peska, madežev in podobno! Vse umazane, neoprane, luknjaste ali drugače poškodovane stvari se podarijo v donacijo!
  • Sprejem oblačil in opreme se opravi vnaprej po dogovoru.
  • Stvari za sprejem v prodajo morajo pred oddajo biti:
  •  BREZ MADEŽEV in LUKNJIC (oblačila in oprema).
  •  OPRANE. V kolikor ste stvari imeli več mesecev v škatli vam svetujem, da jih pred oddajo še enkrat operete, ker se dogaja, da se čez čas tudi na čistih oblačilih pojavijo madeži.
  •  Zlikane, če je potrebno.
  •  Obutev, oprema in igrače more biti nepoškodovana in popolna. Pri obutvi je ZELO pomembno, da je čista
  • Igrače morajo biti delujoče in ne poškodovane.

 

 

Ali oblačila odkupujete?

Oblačila odkupujemo ali jih jemljemo v komisijsko prodajo, in  jih prodajamo namesto vas. Večje stvari (vozičke,stolčke..ipd) jemljemo samo v komisijsko prodajo. To pomeni, da ob sprejemu artikle skupaj pregledamo, popišemo na pogodbo, iz katere je razvidno katere artikle prodajamo v vaše imenu, koliko je teh artiklov ter koliko vi dobite, ko se artikel proda.

 

Po kakšni ceni pri vas prodam oblačilo?

Cene so v večini določene, saj z našimi izkušnjami vemo kakšna je priporočena cena, da se bo izdelek še vseeno prodal. Pri cenah oblačil in opreme, višjega cenovnega razreda, smo prilagodljivi. V vsakem primeru poslušamo stranko in se trudimo, da so vsi udeleženi zadovoljni - kupci in stranke, ki oblačila prinesejo v prodajo.



Boljše blagovne znamke so Next, s.Oliver, Tom Tailor, Mothercare, Esprit, Benetton …
Osnovne blagovne znamke so H&M, C&A, Zara, Okaidi, Obaibi, Blukids, Name it, OVS, Idexe, …
Oblačila diskontnih znamk Hofer, Lidl, Sparky, Okay, Tissiana,… in blagovnih znamk MANA, NKD, Takko, Primark, KIK…

 

Kako poteka sprejem?

Sprejem poteka na način, da najprej sami pregledate artikle, ki jih želite prodati. Artikle operite in očistite, saj bomo v prodajo lahko dali le nepoškodovane in očiščene stvari. Ko stvari prejmemo, bomo vse še skupaj pregledali in zapisali na komisijsko pogodbo. Zraven bomo napisali cene, ki jih boste dobili, ko se artikli prodajo. Mi potem ustrezno označimo vaša oblačila, obutev ali opremo in jih damo v prodajo.

Kaj sprejemate v prodajo?

 

Sprejemamo rabljena oblačila, obutev in opremo od št. 0 – 152 (do 12 let),  brez madežev, luknjic,  pomeni nepoškodovana. Vsa oblačila morajo biti oprana in nezmečkana, tudi obutev mora biti oprana. Kar je pri opremi pralnega, mora biti oprano, ostalo očiščeno in nepoškodovano. Oblačila in obutev morajo biti aktualna, kar pomeni kupljena zadnjih nekaj let, pri tem ne želimo biti nespoštljivi, vendar se tudi pri otroških stvareh kroji menjajo in starejši niso več aktualni. Sprejemamo pa tudi oblačila, ki so za v dobrodelne namene. Ampak naj bodo ta oblačila posebej označena ter ločena od oblačil, ki jih želite dati v prodajo.

Kako je z izplačilom?

Izplačilo sledi najkasneje en mesec po prodaji. V primeru, da je na pogodbi skupna vrednost artiklov višja od 10€, počakamo, da se proda vsaj za 10€, preden vam izplačamo, razen če se dogovorimo drugače.

Kaj se zgodi z oblačili, ki jih ne prodate?

Oblačila, ki se niso prodala v nekem daljšem časovnem roku vračamo lastniku, oziroma se pogovorimo o možnostih znižanja cene. Veliko strank se odloči, da vrnjenih oblačil ne želijo, takrat predlagamo,da se cena oblačil zniža,ali da ta oblačila z licitacijo prodamo ter denar namenimo dobrodelnim ustanovam. Pri menjavi konfekcije iz poletne z zimsko po navadi oblačila skladiščimo (odvisno od dogovora s stranko) in jih v zgodnjih mesecih vrnemo v prodajo.