Splošni pogoji poslovanja


POGOJI POSLOVANJA
Delovni čas spletne trgovine je 24 ur na dan in 7 dni v tednu.
Podjetje Tusama ni davčni zavezanec.
 
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine tusama.si  so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
tusama.si je spletna trgovina, s katero upravlja podjetje Tusama trgovina z rabljeno opremo Tadeja Habjanič s.p. Frankovci 24, 2270 Ormož .,v nadalnjem besedilu "prodajalec". Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. Ob registraciji v trgovino tusama.si, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo.  Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji.  Vsi zasebni podatki bodo strogo varovani.
Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu tusama.si kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila.
Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate


CENE
Vse cene v spletni trgovini tusama.si so navedene v EUR
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Kupoprodajna pogodba med prodajalcen in kupcem je sklenjena v trenutku, oddaje naročila.
V primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo trgovinica Tusama kupcu omogočil odstop od nakupa. ­
Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo. 
Cena velja enako za vse uporabnike trgovine. Uporabnik trgovine postanete z registracijo v spletni trgovini ali z enkratnim vpisom v spletno trgovino.  ­


ODSTOP OD POGODBE
V kolikor kupcu izdelek ne ustreza ima pravico, da v 14 dneh od prejema pisno sporoči, da odstopa od pogodbe brez omenjenega razloga in sicer prek elektronske pošte na  trgovina.tusama@gmail.comi ali po telefonu  +386 040 135 115.
Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini v roku 14 dni po odstopu od pogodbe na naslov:
Naslov Tusama trgovina z rabljeno opremo


Tadeja Habjanič

Frankovci 24

2270 Ormož


Vse stroške, povezane z vračilom izdelkov, plača uporabnik. Za vrnjene izdelke ne sprejemamo pošiljk po povzetju. V primeru, da je ugotovljeno, da je nastala fizična poškodba na blagu ali se količina ne ujema je kupec dolžan poravnati nastalo škodo.
 
Odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih:
- če je blago poškodovano, umazano, nošeno, vidni sledovi uporabe in podobno
- če je spodnje perilo ali kopalke bilo uporabljeno
- v primeru, da pride do poškodbe ali uničenje embalaže se vrednost blaga zniža.
Za poškodovano embalažo (raztrgana embalaža, neprimerno zapakiran paket) lahko prodajalec zaračuna odškodnino do višine 20% vrednosti blaga.

VRAČILO
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Vračilo se opravi najkasneje v 14 dnevih po prejemu sporočila o odstopu. V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 
V spletni trgovini Tusama omogočamo tudi zamenjavo artikla. Če prejeti artikel ne izpolnjuje pričakovanj, ga lahko zamenjaš z drugim, enakovrednim, kar nam sporočiš na obrazcu za odstop od pogodbe.
Pravico do zamenjave artiklov in vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primeren za vračilo, ki je hitro pokvarljiv ali kateremu je že potekel rok uporabe. 
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Če je predmed pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem ko mine leto dni od kar je bila stvar izročena.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
- Ponudnik za nedoločen čas hrani naslednje podatke: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča.
- Ponudnik bo osebne podatke uporabil  za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo ter tudi za obveščanja o aktivnostih, ponudbi in nagradnih igrah, katerih organizator je.
- Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
- Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
- Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost računalnika in na njem delujočega sistema s katerim opravlja naročila.
Prodajalec bo osebne podatke uporabil izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programskozaščito svojega računalnika
 
Ponudba izdelkov,rok dobave in prevzem

Ponudba izdelkov v spletni trgovini Tusama se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira. zgodi se, da se določen artikel iz spletne trgovine proda v trenutku, ko ga želite sami dodati v košarico. Potrudili se bomo in sproti oziroma v tekočem dnevu odstranili artikle iz spletne trgovine, ki so že bili prodani. Če pride do situacije, ko v košarico dodate artikel, ki je že bil prodan, vendar še ni bil odstranjen iz spletne trgovine, vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času po elektronski pošti oziroma s klicem na telefonsko številko, ki/če jo pripišete ob registraciji
Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, so 3 delovni dnevi za dostavne naslove v Sloveniji, razen če dostavna služba na posamezni dostavni naslov dostavlja kasneje ali v primeru bolniške(tudi takrat se potrudimo,da so izdelki čim prej pri vas) . Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku.
Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila na e-mail  sporoči ali bo izdelke prevzel osebno na navedenem naslovu podjetja v Ljutomerju(v tem primeru se ne plača poštnih stroškov) ali ob zaključku naročila določi, da bo izdelke prejel po poštnem povzetju (v tem primeru se plačajo tudi poštni stroški), lahko pa se odloči tudi za plačilo po predračunu). Seveda želimo zagotoviti, da so artikli na sliki barvno čim bolj podobni realnim artiklom in barvam. Kljub temu lahko prihaja do variiranja barv na vašem ekranu,(artikel ne bo druge barve, le odtenki ni nujno da se bodo ujemali).
 
Omejitev odgovornosti
Trudimo se zagotoviti točnost in ažurnost podatkov, kljub temu pa se lahko latnosti artiklov, rok dobave ali cena, spremenijo tako hitro, da nam ne uspe popraviti podatkov v naši spletni trgovini. V kolikor pride do take situacije, bomo potrošnika obvestili o spremembah in mu omogočili zamenjavo artikla ali odstop od pogodbe. 
Izključitev odgovornosti
Pridružujemo si pravico onemogočiti spletno trgovino ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih težav ali vzdrževanja. V primeru oddanih naročil, ki jih je tehnična napaka prizadela, si pridružujemo pravico naročilo preklicati. V takem primeru vas bomo v najkrajšem možnem času obvestili in vas seznali z nadaljnimi koraki. 
Potrošniki morate sami zagotoviti ustrezno zaščito opreme pred dostopom do spletne trgovine (npr. antivirus) in uporabo le-te. Potrošniki morate sami zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo v spletni trgovini (elektronski naslov, geslo).
 

 Pritožbe in spori
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 040 135 115 ali po elektronski pošti na trgovina.tusama@gmail.com.
Pritožba se odda prek e-­poštnega naslova trgovina.tusama@gmail.com Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

OBVEŠČANJE POTROŠNIKOV

Obveščanje potrošnikov po zakonu o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ( ponudnik pred sklenitvijo pogodbe na svoji spletni strani in splošnih pogojih poslovanja, če jih ima, jasno, enostavno, in razumljivo seznani potrošnika, katerega izvajalca IRPS priznava kot pristojnega za reševanje spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z zakonom. Ponudnik objavi vsaj firmo, elektronski naslov in telefonsko številko priznanega izvajalca IRPS oziroma izvajalcev IRPS.

Ponudnik, ki ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojenga za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom, potrošnika nato posebaj opozori na svoji spletni strani in splošnih pogojih poslovanja. 

Ponudniki, ki se ukvarjajo z spletno prodajo ali s spletnimi storitvami, na svoji spletni strani objavijo tudi elektronsko povezavo na platformo za SRPS-

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&ing=SL)

Želimo vam prijetno nakupovanje,
ekipa tusama.si
 
Ponudnik se skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.